FANDOM

StarWars

Star Wars er ein science fiction filmserie på seks filmar skapt av George Lucas, manusforfattar, filmregissør og filmprodusent. Den fyrste filmen som vart laga start i 1977, fyrste gong under namnet Star Wars. Sidan den gong har filmane skapt eit heilt univers av biprodukt, frå diverse leiketøy til eit utal bøker, teikneseriar, tv-seriar og anna. I 2005 rekna Forbes Magazine totalfortenesta frå Star Wars-konseptet til 20 milliardar amerikanske dollar. Dermed er Star Wars den største suksessen i filmbransjen nokon gong. I oktober 2012 vart det annonsert at det skal kome ut ein tredje Star Wars-trilogi, der den fyrste vil kome ut i 2015.

Då George Lucas byrja med Star Wars-filmane på 70-talet, vart John Williams igjen leigd inn som komponist. Musikken til Star Wars er vorten vidkjent, og han er ein av fleire som Williams har vunne Oscar-prisen for.

Handlinga

Episode I, II og III handler om Anakin Skywalker, en slave på ørkenplaneten Tatooine, gjennom opplæringa i å bruke Krafta og i jedidoktrine som ein ung og lovande jedielev, og til han går over til den mørke sida av Krafta og vert omdanna til den fryktsinngytande Darth Vader. Episode IV, V og VI omhandlar son til Anakin, Luke Skywalker, og datter til Anakin, Leia Organa. Luke og Leia kjempe med Han Solo den galaktiske riket under Darth Vader.

Filmane

EPIV

Episode IV: Ei ny von

Karakterar

Bakgrunnsstoff

På andre språk